REGULAMIN SERWISU MUSICDAYS.PL
I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1. Właścicielem
Serwisu Internetowego jest EJFA Tomasz Kowalczyk z siedzibą w
Świeciu (86-105), przy ul. Władysława Jagiełły 2/14 wpisany do
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki o numerze
NIP: 875 148 84 66, Regon 340752410, e-mail: info@musicdays.pl,
telefon: 695
367 193, dalej zwanym „Usługodawcą/MUSICDAYS”.
2. Regulamin
skierowany jest do Klientów/Usługobiorców korzystających z
Serwisu Internetowego, chyba że dane postanowienie stanowi inaczej.
3. Niniejszy
Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa
obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin
jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w
rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną.
4. Regulamin
reguluje prawa i obowiązki Usługodawcy i Usługobiorców związane
ze świadczeniem przez Usługodawcę usług określonych w pkt III.1
Regulaminu.
5. Niniejszy
Regulamin serwisu określa w szczególności rodzaje i zakres usług
świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia usług
drogą elektroniczną, warunki zawierania i rozwiązywania umów o
świadczenie usług drogą elektroniczną oraz tryb postępowania
reklamacyjnego.
II. DEFINICJE
1. Określenia
użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
a) APLIKACJA - utworzone i administrowane przez MUSICDAYS oprogramowanie
udostępniane Klientowi (aplikacja mobilna Android / iOS, aplikacja
na Android TV, aplikacja na system Windows), możliwe do pobrania na
odpowiednich stronach i instalacji oraz zapewniające możliwość
korzystania z określonych Produktów.
b) BAZA
LICENCJONOWANYCH TREŚCI – utworzona przez Usługodawcę
elektroniczna baza danych, w której zawarte są uporządkowane
informacje o Utworach czy zbiorach Utworów.
c) FORMULARZ
KONTAKTOWY – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz
dostępny w Serwisie Internetowym, umożliwiający skontaktowanie
się z Usługodawcą.
d) KODEKS
CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U.
Nr 16, poz. 93 ze zm.).
e) LICENCJA – Licencja na publiczne odtwarzanie Utworów jako prawo do
korzystania przez Klienta w okresie obowiązywania Umowy z Utworów
w zakresie pól eksploatacji określonych w Regulaminie.
f) FORMULARZ
ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz
dostępny w Serwisie Internetowym umożliwiający złożenie
Zamówienia.
g) STREAMING
/ KANAŁY RADIOWE – są to tory transmisyjne, utworzone,
zarządzane i emitowane przez Usługodawcę, dopasowane wg stylu i
rodzaju, możliwe do odsłuchania w portalu muzycznym -
https://radio.musicdays.pl lub poprzez aplikacje.
h) KLIENT / USŁUGOBIORCA –
1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności
prawnych, dla której korzystanie z Serwisu Internetowego, w tym
zawieranie Umów, związane jest bezpośrednio z prowadzoną przez
nią działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. nie będąca w
tym wypadku konsumentem), a także bez względu na fakt prowadzenia
działalności gospodarczej; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa
przyznaje zdolność prawną; -która (1) korzysta lub zamierza
korzystać z Usług Elektronicznych lub (2) zawarła lub zamierza
zawrzeć Umowę z Usługodawcą.
i) KONTO
UŻYTKOWNIKA – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną
nazwą (loginem) i hasłem Usługobiorcy zbiór zasobów i
funkcjonalności w Serwisie Internetowym, w którym gromadzone są
dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o jego działaniach
w ramach Serwisu Internetowego.
j) OBIEKT – miejsce określone w Zamówieniu, w którym Klient ma prawo do
publicznego odtwarzania Utworów zgodnie z niniejszą Umową.
k) PORTAL
MUZYCZNY – utworzony i administrowany przez Usługodawcę portal
muzyczny dostępny z pułapu strony https://radio.musicdays.pl lub aplikacje.
l) PRAWO
AUTORSKIE – ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia
4 lutego 1994 r. (Dz. U. Nr 24, poz. 83 ze zm.).
m) PRODUKTY – Utwory muzyczne i audiowizualne, streaming / kanały radiowe,
stanowiące treści cyfrowe na różnych nośnikach lub usługi
cyfrowe, udostępnione przez Usługodawcę na udzielonej licencji
Klientowi na terytorium kraju, którego jest rezydentem za
pośrednictwem serwisu lub do korzystania zgodnie z niniejszą Umową
i zapisane w Zamówieniu.
n) PRZEDSIĘBIORCA
NA PRAWACH KONSUMENTA – Klient lub Usługobiorca będący osobą
fizyczną zawierającą umowę z Usługodawcą bezpośrednio
związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej
umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego,
wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią
działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów
o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
o) REGULAMIN – niniejszy regulamin Serwisu Internetowego.
p) SERWIS
INTERNETOWY – sklep internetowy prowadzony przez Usługodawcę i
dostępny pod adresem internetowym https://www.musicdays.pl/
q) UMOWA – umowa licencyjna na produkty, będące przedmiotem zamówienia
Klienta w serwisie internetowym MUSICDAYS.
r) USŁUGA
ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez
Usługodawcę na rzecz Usługobiorcę za pośrednictwem Serwisu
Internetowego.
s) USŁUGODAWCA – EJFA Tomasz Kowalczyk z siedzibą w Świeciu (86-105), przy ul.
Władysława Jagiełły 2/14 wpisany do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra
właściwego ds. gospodarki o numerze NIP: 875 148 84 66, Regon
340752410, e-mail: info@musicdays.pl, telefon: 695 367 193.
t) UTWÓR – wyszczególniony Utwór muzyczny i/lub Utwór audiowizualny,
stanowiący przedmiot prawa autorskiego i/lub przedmiot praw
pokrewnych, udostępniony Klientowi przez MUSICDAYS za pośrednictwem
serwisu do korzystania w zakresie określonym niniejszą Umową,
u) UTWÓR
AUDIOWIZUALNY – wyszczególniony i opublikowany utwór,
zawierający serię powiązanych ze sobą, udźwiękowionych lub
nieudźwiękowionych obrazów, przeznaczonych do odtwarzania w
formie fonogramu lub na innym nośniku, stanowiący przedmiot prawa
autorskiego lub praw pokrewnych,
v) UTWÓR
MUZYCZNY – wyszczególniony i opublikowany utwór muzyczny z
tekstem lub bez tekstu, utrwalony w formie fonogramu lub na innym
nośniku, stanowiący przedmiot prawa autorskiego i przedmiot praw
pokrewnych,
w) ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli składane MUSICDAYS przez Klienta, w
szczególności w formie elektronicznej, określające wybrany
Produkt lub Produkty, co do których Klient składa ofertę zawarcia
Umowy, a także zawierające dane Klienta konieczne dla zawarcia i
wykonania Umowy.
III. OGÓLNE
WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
1. Usługodawca
jest w pełni uprawniony do korzystania z Serwisu, w tym
realizowania swoich praw i obowiązków wynikających z postanowień
Regulaminu.
2. Usługodawca
zobowiązuje się do sprzedaży Produktów oraz świadczenia Usług
Elektronicznych na rzecz Klientów i Usługobiorców w zakresie i na
warunkach określonych w Regulaminie.
3. Usługobiorca
zobowiązany jest do korzystania z Serwisu, w sposób zgodny z ich
przeznaczeniem, Regulaminem, obowiązującym prawem i dobrymi
obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw
własności intelektualnej osób trzecich. Usługobiorca zobowiązany
jest do korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego
funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego
oprogramowania lub urządzeń.
4. Usługodawca
zapewnia, że posiada wszystkie prawa i uprawnienia niezbędne do
zawarcia i wykonania niniejszej Umowy.
5. Usługodawca
oświadcza, że nie jest organizacją zbiorowego zarządzania
prawami autorskimi lub pokrewnymi (w tym akredytowanym) i prowadzi
działalność gospodarczą na podstawie odpowiednich umów z
podmiotami, którym przysługują prawa autorskie lub prawa
pokrewne.
6. Usługobiorca,
który zamierza zawrzeć umowę zapewnia, że posiada wszystkie
uprawnienia i kompetencje niezbędne do zawarcia i wykonania
niniejszej Umowy, a wszystkie informacje przez niego podane w
związku z zawarciem niniejszej Umowy i w związku z utworzeniem
Konta użytkownika są zgodne z prawdą.
7. Wymagania
techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym
Serwisu Internetowego: (1) komputer, laptop, tablet lub inne
urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do
poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa w aktualnej
wersji: Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft
Edge. Przeglądarki
muszą zawierać zainstalowane najnowsze wersje JAVA i FLASH.
Rozdzielczość serwisu jest optymalna w ustawieniach 1024 px.
Wszelkie oprogramowanie innych firm, może mieć wpływ na poprawne
funkcjonowanie serwisu i należy je wyłączyć.
8. Regulamin
jest nieprzerwanie dostępny w Serwisie w sposób umożliwiający
jego pozyskanie, odtwarzanie oraz utrwalanie jego treści poprzez
wydrukowanie bądź zapisanie na jakimkolwiek nośniku.
9. W
sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, do świadczenia usług
drogą elektroniczną, w szczególności do składania oświadczeń
woli w postaci elektronicznej, stosuje się przepisy Kodeksu
cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
10. O
ile Regulamin nie stanowi inaczej, wszelkie oświadczenia woli,
zawiadomienia i kontakt pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą
następują w formie elektronicznej (drogą elektroniczną), tj. za
pośrednictwem podanego przez Usługobiorcę adresu e-mail.
IV. RODZAJE
I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Usługobiorca
może korzystać w Serwisie Internetowym z następujących Usług
Elektronicznych:
a) Konto
użytkownika;
b) Newsletter;
c) Koszyk;
d) umożliwianie
składania Zamówień i zawierania Umów, na zasadach określonych w
Regulaminie;
e) Formularz
Kontaktowy;
f) w
przypadku Aplikacji (możliwość korzystania z określonych Usług
Elektronicznych wynika z bieżącej funkcjonalności Aplikacji).
2. Korzystanie
z Konta Użytkownika możliwe jest po wykonaniu łącznie kolejnych
kroków przez Usługobiorcę: wypełnieniu formularza rejestracji i zaakceptowaniu postanowień
niniejszego Regulaminu; kliknięciu pola „Zarejestruj”.
3. Po
rejestracji Konta, Usługobiorca może zalogować się do Serwisu
internetowego podając wskazany podczas rejestracji adres poczty
elektronicznej (adres e-mail) oraz hasło.
4. Umowa
o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta Użytkownika
w Serwisie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega
rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Usługobiorcę żądania
usunięcia Konta.
5. Newsletter
to usługa świadczona na żądanie Usługobiorcy po zawarciu Umowy,
obejmuje otrzymywanie przez Usługobiorców, którzy udostępnili
Usługodawcy swój adres e-mail, drogą elektroniczną informacji
handlowych dotyczących produktów i usług Usługodawcy, w tym w
szczególności informacji o ich aktualnej ofercie, promocjach,
rabatach i akcjach marketingowych.
6. Umowa
o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest na czas
nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez
Usługobiorcę żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji
Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w
treści wiadomości wysłanej w ramach usługi Newsletter.
7. Koszyk
to usługa elektroniczna, która rozpoczyna się z momentem dodania
przez Usługobiorcę pierwszego Produktu do Koszyka. Koszyk ma
charakter jednorazowy, jest świadczony nieodpłatnie oraz ulega
zakończeniu z chwilą złożenia lub zaprzestania składania
Zamówienia. W zależności od dostępnych funkcjonalności Koszyk
może zapamiętywać informacje o Produktach wybranych przez
Usługobiorcę również po zakończeniu sesji przeglądarki, ale
nie zapewnia dostępności produktów.
8. Korzystanie
z Formularza Kontaktowego możliwe jest po (1) przejściu do
zakładki „Kontakt” (2) wypełnieniu Formularza Kontaktowego i
(2) kliknięciu pola „Wyślij” – do tego momentu istnieje
możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W
Formularzu Kontaktowym niezbędne jest podanie przez Klienta
następujących danych: adres poczty elektronicznej, numer telefonu,
temat, zapytanie.
9. Usługa
Elektroniczna Formularz Kontaktowy świadczona jest nieodpłatnie
oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą
wysłania wiadomości za jego pośrednictwem albo z chwilą
wcześniejszego zaprzestania korzystania z niego przez Usługobiorcę.
10. Usługodawca
może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze
skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez
przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia. W przypadku
Przedsiębiorcy Na Prawach Konsumenta termin wypowiedzenia, o którym
mowa w zdaniu poprzednim wynosi 14 dni, a samo wypowiedzenie musi
nastąpić z ważnych powodów, jak np. naruszenie niniejszego
Regulaminu lub zaleganie z płatnością na rzecz Usługodawcy.
V. ZŁOŻENIE
ZAMÓWIENIA
1. Informacje
o Produktach podane na stronach internetowych Serwisu, w
szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz
ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71
Kodeksu Cywilnego.
2. Warunkiem
złożenia Zamówienia przez Klienta jest zapoznanie się z
Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania
Zamówienia.
3. Sprzedawca
umożliwia składanie zamówień, za pośrednictwem serwisu
internetowego 24h/7 dni.
4. Składanie
Zamówienia możliwe jest przez Klientów, którzy prawidłowo
wypełnili Formularz Rejestracji znajdujący się na stronie Serwisu
Internetowego. Składanie Zamówienia możliwe jest także bez
formularza rejestracyjnego. W przypadku braku konta użytkownika
Klient musi wypełnić osobny formularz zamówienia w zakresie
danych, niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży. W formularzu
zamówienia należy wskazać takie dane jak imię i nazwisko oraz
adres Klienta, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej
(adres e-mail) Klienta. Klient musi dokonać wyboru Produktu,
spośród Produktów znajdujących się na stronie internetowej
Serwisu i jego ilość, wskazać sposób dostawy i formę płatności
spośród sposobów dostawy i płatności podanych na stronie
internetowej serwisu.
5. W
trakcie składania zamówienia elementem procedury jest również
podanie przez Klienta jego danych osobowych wskazanych w formularzu
zamówienia oznaczonych jako obligatoryjne. Podanie danych osobowych
oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne
w celu złożenia zamówienia.
6. Klient
przesyła MUSICDAYS Zamówienie za pomocą udostępnionej w tym celu
funkcjonalności w serwisie, która wyraża obowiązek zapłaty. W
stosunku do Klienta, który nie posiada Konta, wymagana jest
akceptacja Regulaminu.
7. W
przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia
dostępny na stronie internetowej Serwisu Internetowego, Zamówienie
zostaje złożone MUSICDAYS przez Klienta w formie elektronicznej i
stanowi ofertę zawarcia Umowy zgodnie z Zamówieniem. Oferta
złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na
podany przez Klienta adres poczty elektronicznej MUSICDAYS prześle
potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi
oświadczenie MUSICDAYS o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej
otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa.
8. Klient
oświadcza, że zawiera Umowę dobrowolnie, w pełni zapoznał się
z jej warunkami, a także zobowiązuje się do należytego
wykonywania Umowy.
9. Zamówienie
jest realizowane w ciągu 24-48 h po zawarciu umowy.
10. Klient
może wybrać formę dowodu zakupu, w postaci faktury
elektronicznej/faktury tradycyjnej - w takim przypadku zobowiązany
jest wskazać w formularzu dane, niezbędne do wystawienia
dokumentu. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie od MUSICDAYS
faktury w postaci elektronicznej za pośrednictwem poczty
elektronicznej.
VI. PŁATNOŚCI
1. Cena
produktów i usług uwidoczniona na stronie Serwisu Internetowego
podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w
tym podatek VAT.
2. Cena
produktów i usług uwidoczniona na stronie serwisu jest wiążąca
w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
3. MUSICDAYS
udostępnia następujące sposoby płatności:
a) Przelewy24
(błyskawiczny przelew / BLIK / płatność kartą)
W
tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po
przesłaniu Klientowi przez MUSICDAYS potwierdzenia przyjęcia
Zamówienia oraz po otrzymaniu przez MUSICDAYS informacji z systemu
agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś
wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu
Zamówienia. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online są
Przelewy 24 -PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul.
Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań
Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru
Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o
kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości
opłaconym.
b) Płatność
przelewem zwykłym.
Dane do przelewu:
EJFA
MusicDays.pl
ul.
Władysławy Jagiełły 2/14
86-105
Świecie
mBank:
44 1140 2004 0000 3802 7946 2387
tytuł
przelewu: nr zamówienia
c) Płatność
gotówką przy odbiorze (w przypadku tradycyjnej przesyłki
produktów zapisanych na nośnikach materialnych).
4. Klient
dokonując płatności elektronicznej zostanie poinformowany
bezpośrednio przed jej dokonaniem o wysokości w jakiej płatność
winna zostać dokonana, o możliwych sposobach jej przeprowadzenia
oraz o danych operatora realizującego płatności, jeżeli w danej
usłudze jest taka możliwość. Szczegółowy regulamin dokonywania
płatności za pośrednictwem operatorów realizujących płatności
elektroniczne dostępny jest na stronie internetowej danego
operatora.
5. Dokonując
płatności za pośrednictwem operatora płatności elektronicznej,
Klient w celu dokonania zapłaty powinien postępować zgodnie z
instrukcjami podawanymi przez operatora płatności elektronicznych.
6. MUSICDAYS
zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach
Produktów znajdujących się w ofercie. Zamówienia złożone i
opłacone przed dokonaniem zmiany ceny, będą realizowane w cenie z
dnia złożenia zamówienia.
VII. SPOSOBY
I FORMY DOSTAWY / DOSTĘPU
1. Produkty
są dostarczane przede wszystkim drogą mailową na wskazany adres
poczty elektronicznej Klienta (linki do pobrania PAKIETY MP3 I KLIPY
VIDEO).
2. W
przypadku zakupu produktów na nośnikach materialnych (CD/DVD/USB)
dostawa odbywa się poprzez wysłanie produktów za pomocą wybranej
opcji przewoźnika, na podany w formularzu zamówienia adres.
Dostawa jest realizowana za pośrednictwem przewoźnika od
poniedziałku do piątku.
3. W
odniesieniu do kanałów radiowych klient po dokonaniu zamówienia
otrzymuje login i hasło celem korzystania ze wszystkich stacji,
playlist, albumów. Odtwarzanie stacji radiowych jest możliwe z
poziomu Portalu muzycznego na stronie https://radio.musicdays.pl lub poprzez daną aplikację na systemy Windows lub Android /
iOS/Android TV.
VIII. WARUNKI
KORZYSTANIA Z APLIKACJI
1. Usługodawca
pod dokonanym zamówieniu umożliwia Klientowi pobranie aplikacji na
urządzenie mobilne lub telewizor / komputer,
laptop, tablet Klienta zgodnie z zasadami określonymi odpowiednio
przez sklepy: Google Play (dla systemu Android), AppStore (dla
systemu iOS), Google Play Store (Android TV) lub zainstalowanie
aplikacji w systemie Windows.
2. Koszty
transmisji danych / połączenia internetowego wymaganych do
pobrania, instalacji, uruchomienia i korzystania z Aplikacji
pokrywają Klienci we własnym zakresie na podstawie umów zawartych
z Operatorami telekomunikacyjnymi lub innym dostawcą Internetu.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wysokość opłat
naliczanych z tytułu wykorzystania transmisji danych niezbędnych
do korzystania z Aplikacji.
3. W
celu korzystania z Aplikacji Klient powinien:
a) zapoznać
się z niniejszym Regulaminem i go zaakceptować;
b) pobrać
Aplikację ze sklepu Google Play (dla systemu Android), AppStore
(dla systemu iOS), Google
Play Store (Android TV).
c) zainstalować
Aplikację na urządzeniu mobilnym /TV/ komputer,
laptop, tablet Klienta, postępując zgodnie ze wskazówkami
wyświetlanymi po uruchomieniu procesu instalacji lub podawanymi
przez sklepy, o których mowa powyżej.
d) w
przypadku aplikacji na system Windows niezbędna jest instalacja
przez Klienta uprzednio udostępnionej aplikacji na systemie
Windows.
e) Funkcjonalności
Aplikacji służą jedynie logowaniu do konta użytkownika i
odtwarzaniu muzyki.
5. Usługodawca
dołoży wszelkich starań, aby dostęp do Aplikacji był możliwy
przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu, co nie wyłącza
uprawnienia do zarządzenia Przerwy Technicznej i czasowego
ograniczenia bądź wyłączenie w całości lub w części
powyższego dostępu.
6. W
celu korzystania z funkcjonalności Aplikacji, niezbędne jest
odpowiednio wyrażenie przez Klienta dobrowolnej zgody na
uzyskiwanie przez Aplikację dostępu do niektórych funkcjonalności
urządzenia mobilnego lub TV Klienta, lub udzielenie Usługodawcy
informacji o preferencjach Klienta.
7. Klient
w każdym czasie może cofnąć zgody, o których mowa w ust. 6
powyżej lub odinstalować (usunąć) Aplikację ze swojego
urządzenia mobilnego/TV/ komputera,
laptopa, tabletu za pomocą ustawień danego urządzenia.
IX. LICENCJA
NA PRODUKTY I JEJ PRZEDŁUŻENIE
1. MUSICDAYS
na warunkach określonych niniejszą Umową, udziela Klientowi:
a) niewyłącznej
licencji do korzystania z Baz licencjonowanych treści,
b) niewyłącznej
licencji do publicznego odtwarzania Utworów muzycznych i Utworów
audiowizualnych na Obiektach, wskazanych w Zamówieniu,
c) niewyłącznej
licencji do publicznego odtwarzania Kanałów Radiowych na
Obiektach, wskazanych w Zamówieniu.
2. Klient
zobowiązuje się do zapłaty na rzecz MUSICDAYS wynagrodzenia
zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy.
3. Prawo
do korzystania z Produktów i publicznego odtwarzania Utworów
otrzymuje Klient od momentu otrzymania przez MUSICDAYS wynagrodzenia
na podstawie Zamówienia na okres wskazany w licencji i na Obiektach
wyszczególnionych w Zamówieniu.
4. Dokument
potwierdzający Licencję na odtwarzanie publiczne produktów
wysyłany jest każdorazowo z fakturą VAT w odniesieniu do danego
lokalu na wskazany w licencji okres.
5. Zakup
jednej licencji na produkt upoważnia do korzystania z usługi tylko
przez jedną firmę, w obrębie jednego lokalu. Jednakże
nie ma limitu urządzeń z których klient może korzystać w tym
lokalu, co oznacza, iż istnieje możliwość logowania się i
odtwarzania w lokalu muzyki na dowolnych posiadanych urządzeniach -
smartfon / tablet / komputer stacjonarny / laptop. Jednocześnie
występuje limit unikalnych IP, w związku z czym rekomendowane jest
korzystanie z tej samej sieci w lokalu.
6. Określona
w Zamówieniu kwota wynagrodzenia nie zależy od ilości publicznych
odtwarzań Utworów i nie podlega zmianom w okresie, za który
została zapłacona Faktura.
7. W
odniesieniu do licencji udzielanej na określony czas jej
przedłużenie odbywa się poprzez opłacenie przez Klienta
automatycznej proformy wygenerowanej przez MUSICDAYS przelewem
zwykłym/płatnością online. MUSICDAYS wysyła dotychczasowemu
Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej fakturę proforma
do opłacenia na kolejny okres licencji lub też Klient po
zalogowaniu na stronie radio.musicdays.pl może opłacić tą
wygenerowaną proformę poprzez płatność online lub pobrać
fakturę proforma w formie pdf celem opłacenia zwykłym przelewem.
8. W
przypadku braku przedłużenia licencji na czas określony, Umowa
wygasa a Klient nie ma już prawa do publicznego odtwarzania muzyki.
9. Klient
zobowiązuje się nie naruszać praw majątkowych MUSICDAYS
przewidzianych przez obowiązujące przepisy o prawie autorskim i
prawach pokrewnych, a także podjąć wszelkie możliwe środki, aby
uniknąć naruszenia tych praw przez osoby trzecie,
10. Klient
zobowiązuje się dokonywać publicznego odtwarzanie Utworów bez
dokonywania jakichkolwiek zmian w tych Utworach,
11. Niniejsza
Umowa nie ma zastosowania do:
a) niematerialnych praw autorskich;
b) niematerialnych praw pokrewnych;
c) utworów nie wymienionych w aktualnym Katalogu;
d) wszelkich innych niż określone w niniejszej Umowie sposobów lub
rodzajów korzystania z Utworów lub z Bazy licencjonowanych treści
czy kanałów radiowych.
12. MUSICDAYS
ma prawo dokonywać jednostronnych zmian w zakresie dotyczącym
udostępnianych Klientowi Utworów muzycznych i Utworów
audiowizualnych.
13. MUSICDAYS
ma prawo do jednostronnych zmian warunków niniejszej Umowy w
odniesieniu do licencji czasowych na przyszłe okresy. W przypadku
zmiany warunków Umowy, w tym kosztów licencji, MUSICDAYS przesyła
na adres e-mail Klienta informację o takich zmianach lub inne
zmodyfikowane dokumenty - załączniki do Umowy, które są jej
integralną częścią.
X. PRAWO
DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA)
1. Niniejszy
punkt Regulaminu ma zastosowanie wyłącznie do Przedsiębiorcy Na
Prawach Konsumenta, to jest do osoby fizycznej zawierającej z
Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością
gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie
posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności
gospodarczej,
udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej.
2. Przepisy
dotyczące konsumenta, zawarte w art. 385[1]-385[3] Kodeksu
cywilnego oraz przepisy dotyczące konsumenta zawarte w rozdziale 4.
(prawo odstąpienia od umowy) ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. z
2014 r.poz. 827, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 ze zm), stosuje się
do Przedsiębiorcy Na Prawach Konsumenta.
3. Klient
ma prawo do odstąpienia od Umowy zawartej z MUSICDAYS w Serwisie w
terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, bez podawania przyczyny.
4. Do
zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
upływem. Odstąpienie od umowy może nastąpić w ten sposób, że
konsument podpisze załączony do produktu formularz odstąpienia od
umowy oraz wyśle je na wskazany adres MUSICDAYS lub wyśle
oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą poczty elektronicznej
na adres: info@musicdays.pl .
5. Klient
ma możliwość skorzystania ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu
od umowy, udostępnionego przez MUSICDAYS:
https://musicdays.pl/dane/wzor_odstapienia_od_umowy.pdf
6. W
razie odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest
uważana za niezawartą.
7. MUSICDAYS
ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od
dnia otrzymania od Klienta oświadczenia woli o odstąpieniu od
Umowy, zwrócić wszystkie dokonane przez niego płatności, z
zastrzeżeniem ust. 12 i 13 poniżej.
8. MUSICDAYS
dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu
zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził
się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z
żadnymi kosztami.
9. Klient
ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić
Produkt MUSICDAYS lub przekazać go osobie upoważnionej przez
MUSICDAYS do odbioru, chyba że MUSICDAYS zaproponował, że sam
odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie
Produktu przed jego upływem na adres Sprzedawcy.
10. Klient
ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące
wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny
do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
11. MUSICDAYS
może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta
do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez
klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które
zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że MUSICDAYS sam zaproponował,
iż odbierze Produkt od klienta.
12. Klient
ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
13. Jeżeli
Klient wykonuje prawo do odstąpienia od Umowy po rozpoczęciu przez
Usługodawcę – na wyraźną prośbę (żądanie) Klienta –
świadczenia Usługi przed upływem 14-dniowego terminu do
odstąpienia od Umowy, Klient ma obowiązek zapłaty za świadczenia
spełnione do chwili odstąpienia od Umowy.
14. Prawo
do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w przypadkach, gdy:
a) przedmiotem
zamówienia / świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne
albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
b) Usługodawca
wykonał w pełni Usługę przed upływem terminu do odstąpienia od
Umowy za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został
poinformowany przed realizacją zamówienia / świadczenia Usługi,
że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo do
odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości;
c) zamówienie
/ świadczenie dotyczy dostarczenia treści cyfrowych, które nie są
zapisane na nośniku materialnym, za które klient jest zobowiązany
do zapłaty ceny, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się
za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta przed upływem terminu do
odstąpienia od Umowy, który to Klient został poinformowany przez
Usługodawcę przed realizacją zamówienia / świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawa
odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości, a Usługodawca
przekazał Klientowi potwierdzenie, o którym mowa w Ustawie o
prawach konsumenta.
d) z treści umowy zawartej pomiędzy osobą fizyczną a Usługodawcą wynika, że posiada ona dla niej charakter zawodowy wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępniony na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
15. W
przypadku odstąpienia od Umowy, Klient powinien powstrzymać się
od korzystania z Usług i udostępniania ich osobom trzecim.
XI. TRYB
REKLAMACYJNY
1. Reklamacje
związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę
oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Serwisu
Internetowego Usługobiorca obowiązany jest składać pisemnie na
adres: EJFA ul. Władysława Jagiełły 2/14, Świecie 86-105 lub za
pośrednictwem poczty elektronicznej – info@musicdays.pl.
Usługobiorca obowiązany jest do podania w opisie reklamacji: (1)
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w
szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2)
żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego
reklamację. Usługobiorca obowiązany jest do złożenia reklamacji
w terminie 14 dni od daty wystąpienia nieprawidłowości pod
rygorem utraty swoich roszczeń względem Usługodawcy.
Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje nie
później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej
złożenia, z zastrzeżeniem, że nie ustosunkowanie się przez
Usługodawcę do reklamacji oznacza jej odrzucenie.
XII. OPINIE
KLIENTÓW
1. W
zakresie zamieszczania treści oraz jego udostępniania Klient
dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Zamieszczane treści
nie wyrażają poglądów Usługodawcy i nie powinny być
utożsamiane z jego działalnością. Usługodawca nie jest dostawcą
treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie
zasoby teleinformatyczne.
2. Klient
oświadcza, że:
a) jest
uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych, praw
własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio -
utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znaki
towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się
na treści;
b) umieszczenie
oraz udostępnienie w ramach usług, danych osobowych, wizerunku
oraz informacji dotyczących osób trzecich nastąpiło w sposób
legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób, których one dotyczą;
c) wyraża
zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Klientów
oraz Usługodawcę, jak również upoważnia Usługodawcę do ich
wykorzystania nieodpłatnie zgodnie z postanowieniami niniejszego
Regulaminu;
3. Klient
nie jest uprawniony do:
a) zamieszczania
w ramach korzystania z usług danych osobowych osób trzecich oraz
rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem
zezwolenia lub zgody osoby trzeciej;
b) zamieszczania
w ramach korzystania z usług treści o charakterze reklamowym i/lub
promocyjnym.
4. Usługodawca
weryfikuje Opinie za pomocą adresu e-mail, który został użyty w
procesie zakupowym lub przypisany do konta użytkownika.
5. Opinie
o Produktach mogą być wystawiane tylko w stosunku do faktycznie
zakupionych Produktów w Serwisie Internetowym Usługodawcy oraz
przez Klienta Sklepu internetowego, który rzeczywiście dokonał
zakupu opiniowanego Produktu.
6. Opinie
mogą być udostępniane bezpośrednio na stronie Sklepu lub w
zewnętrznym serwisie zbierającym opinie, z którym współpracuje
Usługodawca i do którego odsyła na stronie Sklepu Internetowego.
7. Zabronione
jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów Sprzedaży w celu
wystawienia opinii o Produkcie.
8. Klient
wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Usługodawcę
umieszczonych przez niego opinii czy innych treści w ramach Strony
Internetowej Serwisu.
9. Usługodawca
nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innym podmiotom
nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania
swoich Produktów ani nie udostępnia sponsorowanych opinii.
10. Zabronione
jest zamieszczanie przez Klientów w ramach korzystania z usług
opinii i innych treści, które mogłyby w szczególności:
a) zostać
zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr
osobistych osób trzecich;
b) naruszać
jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną
praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności
przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze
zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
c) posiadać
charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych
osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np.
poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych
za obraźliwe);
d) pozostawać
w sprzeczności z interesem Usługodawcy;
e) naruszać
w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy
obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.
XIII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. W
przypadkach niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań
wynikających z Umowy przez Stronę, Strona ponosi odpowiedzialność
zgodnie z ustawodawstwem Rzeczypospolitej Polskiej i zgodnie z
niniejszą Umową.
2. Usługodawca
nie ponosi odpowiedzialności w przypadku nienależytego świadczenia
usług, jeżeli nienależyte wykonanie jest następstwem naruszenia
warunków niniejszej Umowy przez Klienta. Klient przyjmuje na siebie
wszelkie ryzyko związane z udzieleniem przez niego fałszywych lub
niedokładnych informacji lub oświadczeń.
3. Usługodawca
nie gwarantuje absolutnej ciągłości lub prawidłowości działania
serwisu, Aplikacji, jednakże zobowiązuje się dołożyć wszelkich
starań i środków w celu rozwiązania problemów, które mogą się
pojawić w związku z powyższym.
4. Usługodawca
nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia, przerwy, straty,
wynikające z wad w jakimkolwiek elektronicznym lub mechanicznym
sprzęcie, nie należącym do Usługodawcy, za problemy podczas
transmisji danych lub połączenia, które powstały z przyczyn nie
zawinionych przez Usługodawcę, za jakość publicznych kanałów
komunikacji, za pośrednictwem których możliwy jest dostęp do
Serwisu, lub Aplikacji, a także w przypadku zablokowania dostępu w
wyniku działań osób trzecich.
5. Usługodawca
nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane w serwisie dane
Usługobiorcy, jeśli nie wie o bezprawnym charakterze danych lub
związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego
zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym
charakterze danych lub związanej z nimi działalności,
niezwłocznie uniemożliwi do nich dostęp, zgodnie z art. 14 ust. 1
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca
2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.).
6. Odpowiedzialność
Usługodawcy w stosunku do Usługobiorcy, bez względu na jej
podstawę prawną, jest ograniczona -zarówno w ramach pojedynczego
roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie –w
przypadku zawarcia Umowy do wysokości zapłaconej lub należnej
ceny lub wynagrodzenia z tytułu zawartej Umowy.
7. Usługodawca
ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy tylko za
typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi
odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do
Usługobiorcy.
8. Usługodawca
zobowiązuje się zrekompensować Klientowi straty, które nastąpiły
w wyniku wykonania orzeczeń sądowych, na rzecz podmiotów praw
autorskich i / lub praw pokrewnych i / lub organizacji zbiorowego
zarządzania majątkowymi prawami autorskimi i / lub prawami
pokrewnymi w sprawie roszczeń dochodzonych od Klienta związanych z
publicznym odtwarzaniem przez Klienta przed ogłoszeniem tych
orzeczeń Utworów z Katalogu zgodnie z niniejszą Umową w
wysokości, która w żadnym przypadku nie przekracza wartości
zawartej umowy.
9. Zgodnie
z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Usługodawcy z
tytułu rękojmi zostaje wyłączona.
XIV. OCHRONA
DANYCH OSOBOWYCH
1. Podane
przez Klientów dane osobowe Usługodawca jako Administrator danych
osobowych, zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa europejskiego i polskiego oraz w zgodnie z Polityką
Prywatności. Szczegóły w Polityce prywatności dostępnej na
Stronie Internetowej https://www.musicdays.pl/.
2. Dane
będą przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa,
które określono w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady
UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/45/WE (RODO).
XV. POSTANOWIENIA
KOŃCOWE
1. Wszelkie
prawa do Serwisu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie,
prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej,
strony internetowej Serwisu Internetowego, a także do formularzy,
logotypów należą do MUSICDAYS, a korzystanie z nich może
następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z
Regulaminem.
2. Każda
ze Stron zobowiązuje się nie przekazywać i nie ujawniać osobom
trzecim informacji poufnych (w tym informacji dotyczących warunków
finansowych tej Umowy), przekazanych jej przez drugą Stronę, i nie
używać jej z żadnym innym celu niż ten, z którym taka
informacja została przekazana przez drugą Stronę.
3. Klient
wyraża zgodę na wykorzystanie przez MUSICDAYS do celów
informacyjnych i reklamowych logo Klienta i jego firmy, informacji o
zawarciu niniejszej Umowy, jak również publicznie dostępnych
informacji o Kliencie w materiałach informacyjnych i reklamowych
MUSICDAYS.
4. Prawem
właściwym dla umów z Usługobiorcami / Klientami jest prawo
polskie.
5. W
sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają
przepisy polskie.
6. W
przypadku rozbieżności lub sporów pomiędzy Usługodawcą a
Klientem w sprawach przewidzianych niniejszą Umową, lub w związku
z tą Umową, Strony podejmą wszelkie środki do ich
rozstrzygnięcia w drodze negocjacji.
7. Wszelkie
spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą niebędącym
Przedsiębiorcą Na Prawach Konsumenta zostają poddane sądowi
właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
8. Usługodawca
jest uprawniony do zmiany regulaminu z zachowaniem następujących
zasad:
a) zmiany
Regulaminu mogą nastąpić w związku ze zmianą przepisów prawa
mających bezpośredni wpływ na treść Regulaminu, nałożenia
określonych obowiązków przez organy państwa oraz z innych
względów organizacyjnych, prawnych, technicznych, w tym zmiany
prowizji czy opłat za usługi płatne.
b) zmiana
regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez
Usługodawcę nie krótszym niż 15 dni od momentu powiadomienia
Usługobiorców o zmianach i udostępnienia im zmienionego
Regulaminu (za wyjątkiem zmian wynikających z obowiązku prawnego
czy regulacyjnego), w szczególności poprzez jego publikację na
stronie oraz przesłanie na adres e-mail przypisany do Konta danego
Usługobiorcy. Zainteresowany
Usługobiorca ma prawo rozwiązać umowę z Usługodawcą przed
upływem okresu powiadomienia.
c) zmiany
nie mogą prowadzić do pozbawienia lub ograniczenia praw
Usługobiorcy związanych z nabytymi usługami płatnymi, w tym
rozliczenia dotychczasowych transakcji. Do powyższego stosuje się
postanowienia Regulaminu w brzmieniu dotychczasowym.
d) zmiany
mogą zostać wprowadzone w trybie natychmiastowym, aby
przeciwdziałać bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z
oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, naruszeniem danych lub
innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa.